Είσοδος

Ποιoς είναι online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 92 επισκέπτες και κανένα μέλος

Πού βρίσκεσαι:

2η Ανακοίνωση Πρόσκλησης για Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία (2016-17)

 

2η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία

Πρόσκληση

για εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη
προγραμμάτων «κοινωνικής ένταξης στη γειτονιά»
που υλοποιούνται από ειδικά δημοτικά σχολεία, ΕΕΕΕΚ, ΤΕΕ ειδικής αγωγής
της Θεσσαλονίκης, της Βέροιας, του Κιλκίς
μαζί με το περιοδικό «Η Ζωή Πλαγίως»
στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2016 - 2017


Στο κάλεσμα των ειδικών σχολείων και του περιοδικού Η ΖΩΗ ΠΛΑΓΙΩΣ ανταποκρίθηκαν μέχρι τώρα περισσότεροι από 90 εθελοντές. Παίρνοντας υπόψη το σύντομο χρονικό διάστημα της πρόσκλησης, η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη και σημαντική. Γιατί αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι από 45 -50 νέοι, έφηβοι και παιδιά με νοητική ανεπάρκεια θα μπορέσουν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «κοινωνική ένταξη στη γειτονιά» και να επωφεληθούν από αυτό. Ευχαριστούμε από καρδιάς όλες και όλους που δήλωσαν συμμετοχή. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με μια πρώτη συνάντηση των εθελοντών το Σάββατο 26/11 στις 11 πμ στον 10ο όροφο του κτιρίου της Παιδαγωγικής Σχολής (κτίριο «Πύργος»). Εκεί θα γίνει αναλυτική ενημέρωση για το πρόγραμμα, κατανομή των εθελοντών στα σχολεία και οι πρώτες αναγκαίες συνεννοήσεις για να ξεκινήσουν τη δουλειά τους. Θα είναι επίσης παρόντες εκπρόσωποι από όλα τα συμμετέχοντα σχολεία.

Η ανάγκη για συμμετοχή παιδιών εφήβων και νέων με νοητική ανεπάρκεια στο πρόγραμμα δεν καλύπτεται βεβαίως με αυτούς που εξασφαλίζουμε μέχρι τώρα. Πολλοί γονείς και εργαζόμενοι σε σχολικές μονάδες ειδικής εκπαίδευσης ζητούν να βγουν κι άλλοι μαθητές στο πρόγραμμα. Γι αυτό και η πρόσκληση για εθελοντές δεν κλείνει εδώ. Συνεχίζουμε να θέλουμε την υποστήριξη κι άλλων εθελοντών. Σκεφτείτε ότι για κάθε δυο εθελοντές ένα ακόμα παιδί με νοητική ανεπάρκεια μπορεί να επωφεληθεί από αυτό το πρόγραμμα. Είναι πολύ σημαντικό να εντάξουμε στο πρόγραμμα όσους περισσότερους μαθητές με νοητική ανεπάρκεια μπορούμε. Καλούμε λοιπόν και όσους άλλους έχουν τη σκέψη και την επιθυμία να υποστηρίξουν αυτό το πρόγραμμα να δηλώσουν συμμετοχή. Εμείς θα συνεχίσουμε να καταγράφουμε τις νέες συμμετοχές και να τις κατανέμουμε εκεί όπου υπάρχει ανάγκη.

Διαβάστε περισσότερα: 2η Ανακοίνωση Πρόσκλησης για Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία (2016-17)

1η Ανακοίνωση Πρόσκλησης για Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία (2016-17)

 

1η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία

Πρόσκληση

για εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη
προγραμμάτων «κοινωνικής ένταξης στη γειτονιά»
που υλοποιούνται από ειδικά δημοτικά σχολεία, ΕΕΕΕΚ, ΤΕΕ ειδικής αγωγής
της Θεσσαλονίκης, της Βέροιας, του Κιλκίς
μαζί με το περιοδικό «Η Ζωή Πλαγίως»
στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2016 - 2017

Διαβάστε περισσότερα: 1η Ανακοίνωση Πρόσκλησης για Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία (2016-17)

Ο εκπαιδευτικός υποκείμενο ή αντικείμενο της εκπαιδευτικής πράξης;

του Γιώργου Μπάρμπα

Το κείμενο που ακολουθεί είναι εισήγηση που έγινε στην ημερίδα "Ο Δάσκαλος, υποκείμενο - αντικείμενο εξουσίας", που διοργάνωσαν το 77ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πυλαίας την Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016. Στο κείμενο της προφορικής παρουσίασης έχουν γίνει ορισμένες συμπληρώσεις και βελτιώσεις, ώστε οι απόψεις που παρουσιάζονται να είναι πιο σαφείς στον αναγνώστη.

Η συζήτηση για τις έννοιες του υποκειμένου και του αντικειμένου δεν είναι οικεία στη χώρα μας. Δεν απασχολεί ευρύτερα και αντιμετωπίζεται κατά κανόνα ως ένα θέμα που αφορά περισσότερο τον φιλοσοφικό και κοινωνιολογικό προβληματισμό. Δεν αναγνωρίζεται η καθαρά πρακτική του σημασία, η σημασία στο επίπεδο της κοινωνικής μας λειτουργίας και συμπεριφοράς, και δεν έχει συνδεθεί –εκτός από μεμονωμένες εξαιρέσεις- με τα θέματα που αναδείχθηκαν στην ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια με αφορμή και αιτία την οικονομική κρίση, θέματα σχετικά με τον χαρακτήρα της ελληνικής κοινωνίας, τις νοοτροπίες και τις κοινωνικές συμπεριφορές, θέματα που συνδέονται με τα οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά αδιέξοδα που βιώνουμε. Από αυτή την άποψη θεωρώ ιδιαίτερα σημαντική τη σημερινή απόπειρα και ευχαριστώ τους διοργανωτές για την τιμητική πρόσκληση να συμμετάσχω σ’ αυτήν. Επειδή η θεωρητική συζήτηση αποκτά κατά τη γνώμη μου αξία όταν αποτυπώνει και αναλύει την πραγματικότητα, θα ξεκινήσω την διερεύνηση της έννοιας του υποκειμένου και του αντικειμένου από το πώς την προσλαμβάνουμε στην καθημερινή μας ζωή και ειδικότερα στην εκπαιδευτική πράξη, που είναι και το θέμα της εισήγησης.

Διαβάστε περισσότερα: Ο εκπαιδευτικός υποκείμενο ή αντικείμενο της εκπαιδευτικής πράξης;

Αυτόνομη διαβίωση μαθητών με νοητική ανεπάρκεια: προτάσεις εκπαίδευσης

Πρόγραμμα Ημερίδας
«Στοχεύοντας στην αυτόνομη διαβίωση
των μαθητών με νοητική ανεπάρκεια μέσα σε κοινωνικές σχέσεις:
προτάσεις εκπαίδευσης»

Πολιτιστικό Κέντρο Τούμπας Δήμου Θεσσαλονίκης,
Κλεάνθους 57 (Δίπλα στο γήπεδο του ΠΑΟΚ),
Σάββατο 9 Απριλίου 2016,
(0
9:15 έως 15:00)

Διαβάστε περισσότερα: Αυτόνομη διαβίωση μαθητών με νοητική ανεπάρκεια: προτάσεις εκπαίδευσης

2η Ανακοίνωση Πρόσκλησης για Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία

 

2η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία

Πρόσκληση

για εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη προγραμμάτων «κοινωνικής ένταξης στη γειτονιά»
που υλοποιούνται από ειδικά δημοτικά σχολεία, ΕΕΕΕΚ, ΤΕΕ ειδικής αγωγής
της Θεσσαλονίκης και το περιοδικό «Η Ζωή Πλαγίως»

Διαβάστε περισσότερα: 2η Ανακοίνωση Πρόσκλησης για Εθελοντική Δραστηριότητα στην Αναπηρία